Siste nytt Gamle roller i Altinn er nå slettet Dersom du ikke lenger har tilgang til kunde, må du få tildelt en av de nye rollene. Les mer ›
Siste nytt Christines hilsen uke 16 Nytt forenklingsprosjekt, nye utdanningsbehov og nye verktøy for effektive prosesser og gode beslutningsgrunnlag. Les mer ›
Siste nytt Digital sykmelding - hvordan få kontroll på om den ansatte sender inn søknaden om sykepenger? Arbeidsgivere som forskutterer sykepenger bærer risikoen for om kriteriene for refusjon av sykepenger er oppfylt, og er derfor avhengig av at ansatte sender inn søknad om sykepenger. Les mer ›
Siste nytt Helhetsvurdering medførte at leilighet ikke kunne selges skattefritt som pendlerbolig Skattyter hadde i en periode benyttet leilighet som pendlerbolig frem til han ble langvarig syk. I anmodning om bindende forhåndsuttalelse ble det spurt om leiligheten kunne selges skattefritt som pendlerbolig hvor det forelå brukshindring. Les mer ›
Siste nytt Nå må pålagt varslingsadresse registreres i Altinn Fra 2018 er registreringsenheter i Enhetsregisteret pålagt å melde minst én elektronisk varslingsadresse til registeret. Les mer ›
Siste nytt Skattedirektoratet vil ikke prioritere skjemautskrifter i Altinn I årene frem mot ny digital skattemelding ligger det an til at utskrifter i Altinn av skattemelding for aksjeselskaper og næringsoppgavene kun vil bli tilbudt som såkalt webskjema. Les mer ›
menu

Om oss

Regnskapsconsult AS holder til på Gjøvik. Vi er 31 medarbeidere med bred erfaring og kompetanse innen regnskapstjenester og rådgivning.

Våre kunder er av ulik størrelse og innen de fleste bransjer og selskapsformer. Dagens teknologiske løsninger muliggjør gode løsninger og samarbeid også utenfor nærområdet.

Regnskapsconsult AS har høy andel av autoriserte medarbeidere og er godkjent autorisert regnskapsførerselskap, underlagt kontroll og tilsyn av Finanstilsynet. Vi er også medlem av bransjeforeningen Regnskap Norge.

Vår visjon er at vi skal ha de mest fornøyde kundene! Vi er ikke tilknyttet noen kjede og har lokale eiere. Derfor har vi frihet til selvstendige beslutninger og satsningsområder tilpasset våre kunders behov. Vi jobber aktivt for å være et regnskapskontor med personlig service og høy kvalitet.

Vi har lang erfaring med regnskap, outsourcing, vikartjenester og IKT-administrasjon. Ett tett samarbeid med kunden gir optimal utnyttelse av kapasitet og kompetanse. Hos oss har du alltid tilgang til spisskompetansen du trenger og ekstra kapasitet på en fleksibel, rasjonell og fornuftig måte.

Vil du vite mer om kravene til oss, klikk deg inn på følgende linker:
- Lov om autorisasjon av regnskapsførere (regnskapsførerloven)
- Forskrift til lov om autorisasjon av regnskapsførere

 

Din ekspert på økonomi, regnskap og lønn

Historien

Regnskapsconsult ble etablert i 1980 med fokus på høyt faglig miljø og høy servicegrad. Målet var å bli den beste samarbeidspartner på maksimal lønnsomhet, og kontoret har hele tiden hatt lokale eiere som bidrar aktivt i den daglige driften.

Etterhvert ble vi ikke bare kundenes tradisjonelle regnskapsfører, men også økonomiavdeling, i varierende og fleksibel grad. Ved siden av regnskapsførsel var vi tidlig ute med rådgivning og annen økonomisk administrasjon. Vi vokste til å bli et av distriktets ledende regnskapskontorer. Outsourcing og kombinerte økonomiløsninger er noe vi hele tiden har vært sterke på.

Fleksible dataløsninger ble tidlig en viktig del av kontorets tjenester, og flere bedrifter benyttet seg av vår ASP-løsning. Knyttet til våre servere oppnådde man gode løsninger og IT-adminitrasjon til konkurransemessige betingelser. I tillegg oppnådde man tilgang til regnskapsteknisk og økonomisk støtte fra kontorets regnskapsekspertise.

I 2015 passerte vi 500 faste regnskapsføreroppdrag innen ulike bransjer og av ulik størrelse.